Systemet

Ja, idag måste jag till systemet! Ska shoppa alkohol haltiga drycker. Måste också plugga lite och städa lite! Och jag har inte ens rest mig upp ur sängen än... Jo, men det kommer gå bra. Imorgon är det ju fest hos Evelina och nu har jag bestämmt mig att jag ska till Kåren. Vickan sa nämligen att hon hittat mitt VIP i kassan och jag kan hämta det. JÄTTE BRA att folk säger till en att man ska hämta det i kassan. Jag fattar också att man ska hämta det själv, men hur ska jag veta att det är klart och att jag ska hämta det just där?? Iallafall så struntar jag i det nu, jag får VIP =D

Det är roligt att börja bli aktiv, folk vet lixom vem man är. Hihi... Jag är nog lite uppmärksamhets kåt eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0