Staden

Nu har jag vatt i den stora staden Kalmar, som om jag inte är det hela tiden! Öööh... Iallafall så var jag på Kvarnholmen! Shoppade två tröjor på Gina och vingar på Partaj och mat och sprit. Va där med Adler och Joey Poey och hon va mest hispig :)

Nu ska jag ha en mysig kväll för mig själv tills Jonas kommer iallafall, sen har jag en plan för honom! hihi... Nu måste jag kolla hur the Crow ser ut, för herr Adler skulle nämligen klä ut sig till honom imogon och der har vatt det enda han tjatat om idag :)

Puss och Kramkalas

Kommentarer
Postat av: Hispiga damen

Haha, ja det var jag nog faktiskt, men jag tyckte allt vi var två om det;) Ha en mysig kväll!

2007-11-02 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0