Sömnen vill inte försvinna!!

Jag är så trött nu förtiden. Imorse gick jag upp fem i halv åtta och skulle vara på biblioteket klockan åtta.
Sen är det puben ikväll...Jihoo och nu har jag inte Therese där så jag ska klara av Lagledar uppgifterna själv.
Men jag tror jag har koll på det, annars är Therese på speed dial på mobilen :) Sen är det bara jag som har jobbat mer än en gång innan på puben. Juice har ju dock jobbat på kåren 1 gång. Men det är reko människor, så det ska nog inte vara något problem.

Är dock lite less för att jag missar Shan The man på kåren. Det hade jag verkligen velat sett. Gillar ju att skratta. :)

Sen ska jag se om jag klarar av att hålla mig vaken hela natten, eller om jag somnar på en kvart. =)
Nu ska vi fortsätta med arbetet om KALMAR SLOTT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0