Skoj, skoj, skoj :D


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Glad och glad, men jag skrattade gott på sittningsmötet :)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Jag låg i sängen, stretade emot sömnen....
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Spelade ett spel på datorn.
Det sista du sa högt?
"Vi hörs imorgon, puss" till Jonas
Vad har du druckit idag?
Sprite Zero
Vad var det senaste du åt?
Hemma hos Anna, Bea sås, kött och potatis kroketter tror jag det heter...MUMS!!!
Vad var det senaste du köpte?
Mat i måndags...har 40 kr just nu :)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mörkt, men annars molnigt och kallt.
Godaste glass-smaken?
Vanilj med choklad kross
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja,
Sover du tungt?
Absolut inte
Drömmer du mycket?
Ja, väldigt mysko drömmar
Mardrömmar?
Ibland, men jag är inte så rädd för dem, hade många när jag va liten så jag blev väll van :)
Trivs du med ditt jobb?
SKOLA! Sådär...
Favoritklädsel?
Jeans och en tröja, gärna färgglad :)
Vad ser du om du tittar åt höger?
En vägg
Vad gör dig glad just nu?
Tanken på att Jonas snart kommer och Ullared om lite mer än en vecka :)
Vad ska du göra härnäst?
Bädda min säng och krypa ner i den
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu:
Trött
Favoritgodis:
Har ingen specifik
Kläder just nu:
Jeans och grå tröja.
Musik just nu:
Mika
Sommarplaner:
Ööööh, de är lite för långt kvar
Hur många kuddar sover du med:
Fem
Spelar du nåt instrument:
Nej
Morgon- eller nattmänniska:
Dagmänniska :)
Vilka är viktigast för dig:
Jonas, familjen och my friends!!
Bio eller promenad:
Bio
Stjärntecken:
Stenbock
Äckligaste insekten:
Nattfjäril!! Uuuuh....
Vad vill du jobba som?
Lärare eller ha ett eget företag
Stökigt eller välstädat?
Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Njaa...tror inte det
Gillar du att sjunga?
Ja fast jag sjunger inte bra
Vad längtar du mest efter just nu?
Min Jonas!

Kommentarer
Postat av: Kitty

rolig lista

2007-11-21 @ 23:57:29
URL: http://pricksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0