Helgen...

Det har inte hänt så mycket i helgen, det mest livfulla är väll besöket jag och Jonas gjorde på en pizzeria igår, gott!

På puben i fredags var det dock lite action! Det var jätte lugnt i början, men blev livfullt framåt kvällen. En av faddrarna i karolin från nollningen blev "nerslagen" och fick näsblod. Jag skriver "nerslagen" för jag är ite hundra på att det var det som hände, han var iallafall ganska full, för jag hade träffat honom tidigare på kvällen. Så jag tog in honom på puben så han fick tvätta av sig, sen hoppas jag han åkte hem som han sa han skulle. Annars var det ganska lugnt, förutom allt folk, men det var bara roligt, och god mat fick man som vanligt :) Sara var duktig =D

Nu ska jag bara slappa resten av dagen, Jonas har precis åkt och vi har haft en mysig helg.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: teza

Jasså, så ni sätter upp pizzerior lite överallt :P. det var ju kreativt.

2007-11-25 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0