Förhållande och lite sånt ;)

FÖRHÅLLANDEN
[] Jag är singel.
[x] Jag är i ett förhållande.
[] Jag är förlovad.
[] Jag är gift.
[] Jag har varit på en blind date.
[] Jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.
[x]Jag saknar någon just nu.
[x] Jag är rädd för att bli övergiven.
[] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[] Jag har skiljt mig.
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[x] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.
[] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET
[] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] Jag har varit förtjust i en lärare.
[] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en till mig helt okänd person.
[] Jag har kysst en till mig helt okänd person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0