pyssel

Idag har det varit full rulle! Mamma hämtade mig 20 över åtta och vi åkte direkt till MAXI. Redan då var det en massa folk där och vi suckade och gav oss in i röran. Jag fick nästan panik där inne och var tvungen att gå ut och ta lite luft. Det har aldrig hänt innan. Tror det beror på att jag inte ätit eller drucit ngt på morgonen. Massa shoppande blev det iallafall. Sen när vi kom hem till Ödåkra var det julklappsinslagning, julkorts upphängande, jul pyntning och julgransklädnande. Sen avslutades det med att hela familjen åt middag framför TV:n. Det var länge sedan sist :) Såååå mysigt var det. Gustav körde mig sedan hem till Jonas och nu ligger jag i soffan och halv sover.

Imorgon är det farmor som gäller. Det är tradition att jag och lillebror åker dit ngn dag innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0