Julstämning!

Var på  spexet och fick lite julstämning. De spelade lite julsånger innan allt började och man satt där och nynnade med lite, sen började dem och höjdpunkten var såklart Johans fina dikt :) Den var kortare än jag trodde den skulle vara, men roligt var det.

Nu ska jag titta på Love Actually och få lite mer julstämning. Läängtar så tills jag får åka hem och njuta av Julen hemma hos mamma och pappa. Jag pratade med Anna på vägen hem och vi kom båda fram till att vi är rätt så skoltrötta nu och vill som sagt bara hem....


Kommentarer
Postat av: Natta

glöm inte att länka om du vill vara med att vinna priserna :)

2007-12-10 @ 00:09:48
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0