Denna dag

Snart ska jag till skolan mellan 13 till 16, sen är det att stressa hem och byta om och göra mig iordning för klockan sex ska jag va på kåren, för då börjar sittningen. Det kommer bara vara liiite stressigt :) Hoppas lektionen är föga intresant iallfall, blir lite lättare att överleva den då! Måste också få ett sken i denna djungel av litteratur. Nä, nu är det en halv timme tills jag ska vara hos Joey! Ska nog ta på mig ett par byxor!! Hej svej i lingonskogen!


"It´s us against the world"

Kommentarer
Postat av: Natta

Pappa har avtal med hotellkedjan. vi har även fått från andra men de är inte alls goda. vanliga chokladbitar hehe :P

2007-12-12 @ 16:54:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0