Puben

Igår va en riktigt trevlig dag. Började med en seg start, men ändå intressant. LIvräddningsinformation och lite info om hur det är att jobba på kåren och så. Sen fick vi lunch och fika där. Chili con Carne, tillochmed jag tyckte den var lite svag :) Sen hade vi en tävling, de va skoj. De var liksom som en skattjakt, där man skulle ta ort på och hämta olika saker. Ess vann, men inte så konsitgt, de var typ 50 pers, vi var 9. Sen var det puben och middag. Fick till mig ngra cider och Patrik den normala hällde Salsa i en av dem...suck... Sen cyklade jag och Tessan hem ganska tidigt och vi såg en polisjakt på vägen hem!! Det var rätt häftigt faktiskt!!!

Nu ska jag vila lite till, sen hoppas jag de blir mat hos Micke ikväll och lite skoj med Teza :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej.. låter som ni har kul!!
vi ska byta lägenhet kanske.. mot en större frå se hur det går om deras är bättre och om de vill ha den här! kram på dig!

2007-08-26 @ 10:51:49
URL: http://millimolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0