Min tur nu...

Har länge funderat på att skaffa mig en blogg. Tänkte göra slag i det en sen sömnlös söndags natt.

Sommaren har varit lång och för det mesta har jag trivts väldigt bra med den.
Har bott hos Jonas och det har varit som en mindre bergochdalbana. Men det har fungerat jätte bra i det långa loppet.

Iallafall så längtar jag nu efter att skolan och speciellt nollningen ska börja igen. Träffa alla vänner och ha ett nytt underbart år i Kalmar, inte långt kvar nu. Saknar också lägenheten och mitt nya köksbord. Får se om jag trivs med det i vardags livet. Men det ska jag nog göra, enklare att städa också.

Idag har jag annars inte gjort så mycket, vatt på VÄLA med en sandsäck till Jonas. Jo, det är ungefär hans rolighets nivå när man ska shoppa med honom. Sen åkte jag hem till föräldrarna en runda. Var ju tvungen att kolla läget efter gårdagens oväder. Översvämningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0